VIPeX – Virtuális IP-telefonközpont

Vipex telefonrendszer
VIPeX ikon

A VIPeX Virtuális telefonközpontról

Havidíjas virtuális IP alközpont egy profi telefonközpont minden funkciójával. Nincs beruházási, helyi üzemeltetési költség, bővíthető, testre szabható. Minden vállalkozásnak ajánljuk, akik professzionális telekommunikációt igényelnek, beruházási költségek és üzemeltetési problémák nélkül.

Funkciók és opciók

Alapszolgáltatások

  • hálózaton belüli ingyenes kommunikáció
  • ingyenes beszélgetés mellékek között
  • hívásátvétel
  • hívásvárakoztatás
  • PIN kódos és mellékenkénti kimenő híváskorlátozás
  • hívószámkijelzés
  • telefon mellékenként beállítható e-mail értesítés nem fogadott hívásokról

Hívásirányítás

  • telefon mellékek közötti és külső telefonszámra történő átirányítás
  • hívócsoportok és jogosultságok kialakítása
  • csengetési csoportok és csengetésvándorlás
  • IVR – hangmenü implementációja
  • IVR telefon mellék beválasztás
  • visszahívás irányíthatósága (mellékre vagy központi számra)

Opciók

  • hívásrögzítő modul
  • rögzített hívások áttöltése ftp tárhelyre
  • iCenter IN modul (virtuális, hostolt bejövő call center szolgáltatás, IVR modullal)
  • CRM integráció API-val:
    • hívás indítás ügyfélkartonból
    • hívásinformációk és rögzített hívások áttöltése ügyfélkartonba
  • egyedi fejlesztések

Előnyök

Komplex

A VIPeX megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai telefonközpont teljes kiváltására.  Lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására.

Költségkímélő

Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget az IP telefonközpont havi díja tartalmazza. Több telephely egy VIPeX-be integrálható. Az egymás közötti és hálózaton belüli beszélgetések ingyenesek.

Hatékony

Támogatja a hatékony munkaszervezést és a távmunkát. A csengetési csoportokkal, átirányítással, IVR üzembe helyezésével,  a hívásinformációk CRM rendszerbe történő átadásával nő a vállalati folyamatok hatékonysága.

Rugalmas

A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően az IP telefonközpont üzembe állításánál testre szabhatók. Rendszer támogatási megoldásaink segítik a módosítások egyszerű, díjmentes megvalósítását.


Kiknek ajánljuk a VIPeX IP telefonközpontot?

Akik szeretnék egy modern telefonközpont minden előnyét élvezni jelentős beruházás nélkül.
Akik éppen a jelenlegi telefonközpontjuk lecserélésén vagy bővítésén gondolkoznak.
Akik teljes körű VoIP telekommunikációs megoldást keresnek vállalatuk számára.
Akik szeretnének  kimagasló szolgáltatás- és hangminőséghez a VoIP technológiának köszönhetően elérhető áron hozzájutni.
Akik szeretnék ha a vállalati telefonközpontjukhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek jól tervezhetőek lennének, akár 30-70 % költségmegtakarítás mellett.
Akik telefonközpontjuk méretét szeretnék változó kapacitásaikhoz (létszámnövekedés vagy -csökkenés) igazítani.
Akik soha többet nem akarnak a süket vonalak mellett telefonközpont szerelőre várni.
Akik szeretnék a telefonmellékek közti telefonhívásokat – helytől és a telephelyek számától függetlenül – költségmentesen lebonyolítani.
Olyan családbarát munkahelyeknek, ahol elfogadott, sőt támogatott a távmunka. Ügyeletben otthon foglalkoztatott kollégákhoz.
Több telephelyes vállalkozásoknak, ahol eddig több alközpont üzemelt.
Akiknek a hagyományos telefonközponti funkciókon felül speciális igényeik vannak – pl. virtuális recepció, átkapcsolási funkciók rugalmas változtatása, könnyű átirányítás, hívás-statisztikák követése, hívásrögzítés, hangmenü.
Akik szeretnék telefonos rendszerüket CRM vagy más ügykövető rendszerükkel egyszerűen integrálni.

Műszaki tudnivalók

  • 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
  • Analóg telefonkészülékről VoIP adapter használatával
  • IP telefonokkal
  • Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
  • Okostelefonra telepített softphone klienssel
Voip telefonok

Árak

 
Bekapcsolási díj 
12 vagy 24 havi hűségidővel0 Ft
Hűségidő nélkül45.000 Ft
IVR beállítás15.000 Ft

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák.

A KKV szektornak kidolgozott kedvezményes Ip-átállási ajánlatunkért látogasson el IP-átállás oldalunkra.

Havi díjFt/hó
Alapdíj15.000 Ft / hó
Alapdíj – Akciós6.500 Ft / hó
Mellékenkénti díj (1-19 mellék)800 Ft / hó
Mellékenkénti díj (20-49 mellék) – Akciós650 Ft / hó
Mellékenkénti díj (50 mellék felett) – Akciós500 Ft / hó

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák.

A KKV szektornak kidolgozott kedvezményes Ip-átállási ajánlatunkért látogasson el IP-átállás oldalunkra.

Forgalmi díjFt/perc
Hálózaton belül0 Ft / perc
Belföldi vezetékes4,9 Ft / perc
Belföldi mobil24,9 Ft / perc

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák.

A KKV szektornak kidolgozott kedvezményes Ip-átállási ajánlatunkért látogasson el IP-átállás oldalunkra.

Választható extra szolgáltatások

Számhordozás
Különleges hívószámok
IP-telefonok
Készülékbérlet
Hangrögzítés
IVR: hangmenü
Internet szolgáltatás
CRM integráció
Egyedi fejlesztések

Ajánlatkérés

 

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Jelenlegi VIPeX akciónkról bővebben is tájékozódhat.

Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink  komplex szolgáltatások, VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várják jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Legújabb blogbejegyzések a témában

GDPR és IVR

Ahogy közeledik a „bűvös” május 25-i időpont, úgy fokozódik a hangulat az új Európai Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alkalmazásával kapcsolatban. Mint erről már többször írtunk itt, a cégek jelentős részének jelentősen át kell alakítani folyamataikat és eljárásaikat a megfelelőség érdekében. Most egy első látásra meglepő terület – az IVR – kapcsán foglaljuk össze azokat a kérdéseket, melyeket a GDPR érinthet....

Tovább

Virtuális alközpont praktikák hosszú hétvégékre

Vállalatunk, vállalkozásunk hatékony működésének megszervezése fontos feladat. Ha csak az ügyfélkiszolgálást nézzük és kizárólag a telefonos forgalmat, akkor is számos tényezőt kell figyelembe vennünk: minden betelefonáló elérjen minket, lehetőleg ne legyen elveszett hívás vagy foglalt jelzés, mindenki azzal a területtel beszélhessen, aki a leghatékonyabban ki tudja szolgálni, egyszerűen eljuthasson a betelefonáló a legmegfelelőbb személyhez, akkor is, ha nem tudja a közvetlen elérhetőségét, legyen stratégiánk a munkaidőn kí...

Tovább

Hogyan működik? – CRM rendszerek és virtuális alközpont összekapcsolása API-val

Mivel egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással, így ezen a héten részletesebben írunk ennek üzleti előnyeiről és technikai megvalósítási lehetőségeiről....

Tovább