Cisco készülékajánlat
Ismerje meg egyedi, kedvezményes Ip-alközpont ajánlatunkat! számolja ki a pontos költségeket! További információkért kattintson!

VIPeX – virtuális IP telefonközpont

A VIPeX virtuális IP telefonközpontról

H

avidíjas virtuális IP alközpont egy profi telefonközpont minden funkciójával. Nincs beruházási, helyi üzemeltetési költség, bővíthető, testre szabható. Minden vállalkozásnak ajánljuk, akik professzionális telekommunikációt igényelnek, beruházási költségek és üzemeltetési problémák nélkül.

A VIPeX felhő alapú telefonközpont előnyei

  • Komplex

    A VIPeX olyan virtuális IP telefonközpont megoldás, mely rendelkezik a jelenleg piacon elérhető hagyományos, digitális alközpontok és IP telefonközpontok minden előnyével. Megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai telefonközpont teljes kiváltására. Cégünk IP telefon szolgáltatásával  (Telefonáló) és e-fax szolgáltatásával (Faxoló) együtt teljes körű VoIP alapú megoldást kínál a vállalati telekommunikációs igényekre. Magában foglalja, illetve opcionális modulként lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására (pl. hívásrögzítés, IVR, CallCenter).
  • Költséghatékony

    Nem kell a telefonközpontot megvásárolnia, bérelnie vagy lízingelnie. A VoIP telefonközpont (PBX) szolgáltatást outsourced formában, havidíjas rendszerben biztosítjuk vállalkozásának. A VIPeX felhő alapú IP telefonközpont saját szerverünkön menedzselt, hostolt megoldás (Centrex). Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget az IP telefonközpont havidíja tartalmazza. Több telephely esetén egyértelműen a legolcsóbb, hiszen az IP telefonközpont funkcióit minden felhasználó földrajzi helytől függetlenül igénybe veheti a VoIP szolgáltatásnak köszönhetően. Az egymás közötti beszélgetések ingyenesek, függetlenül attól, hogy a telefon mellék hol – otthon, más irodában vagy akár egy különösen fontos ügyfélnél – található.
  • Rugalmas

    A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően az IP telefonközpont üzembe állításánál testreszabhatóak. Az igények változása esetén hosztolt IP telefonközpont rendszertámogatási megoldásaink segítik az alközpont funkció módosítások egyszerű és díjmentes megvalósítását.

A VIPeX felhő alapú telefonközpont funkciói

Alapszolgáltatások:

  • Hálózaton belül ingyenes kommunikáció
  • Ingyenes beszélgetés az telefonközponton belüli telefon mellékek között
  • Telefon mellékek közötti és külső telefonszámra történő átirányítás
  • Hívásátvétel
  • Hívásvárakoztatás
  • Hívócsoportok és jogosultságok kialakítása
  • PIN kódos híváskorlátozás
  • Csengetési csoportok és csengetésvándorlás
  • Hívószámkijelzés
  • Kimenő híváskorlátozás telefon mellékenként
  • Telefon mellékenként beállítható e-mail-es értesítés a nem fogadott hívásokról
  • IVR – hangos menü implementációja
  • IVR telefon mellék beválasztási lehetőség
  • Visszahívás irányíthatósága (Hívó telefon mellékre vagy központi telefonszámra)

 

Opcionális modulok:

  • Hívásrögzítő modul
  • iCenter IN modul (virtuális, hostolt bejövő CallCenter szolgáltatás, IVR modullal)

Kinek ajánljuk a VIPeX IP telefonközpontot?

  • Akik szeretnék egy modern telefonközpont minden előnyét élvezni, jelentős beruházás nélkül.
  • Akik éppen a jelenlegi telefonközpontjuk lecserélésén vagy bővítésén gondolkoznak.
  • Akik teljes körű VoIP telekommunikációs megoldást keresnek vállalatuk számára.
  • Akik szeretnék, ha egymástól távol – pl. különböző telephelyeken – dolgozó munkatársaikat egyetlen, jól működő IP telefonközpontba és kapcsolódó telefon mellék hálózatba kapcsolhatnák össze, akár központi iroda bérlése nélkül.
  • Akik szeretnék ha a telefonközpontjukhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek jól tervezhetőek lennének.
  • Akik telefonközpontjuk méretét szeretnék változó kapacitásaikhoz (létszámnövekedés vagy -csökkenés) igazítani.
  • Akik soha többet nem akarnak a süket vonalak mellett telefonközpont szerelőre várni.
  • Akik szeretnék az telefon mellékek közti telefonhívásokat – helytől és a telephelyek számától függetlenül – költségmentesen lebonyolítani.
  • Olyan családbarát munkahelyeknek, ahol elfogadott, sőt támogatott a távmunka.
  • Akiknek a hagyományos telefonközponti funkciókon felül speciális igényeik vannak – pl. virtuális recepció, átkapcsolási funkciók rugalmas változtatása, könnyű átirányítás, hívás-statisztikák követése, hívásrögzítés, hangmenü.
  • Akik szeretnének a kimagasló szolgáltatás- és hangminőséghez a VoIP tehnológiának köszönhetően elérhető áron hozzájutni.

Műszaki tudnivalók

Mi szükséges a használathoz?

  • 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)

 

Hogyan használható?

  • Analóg telefonkészülékről VoIP adapter használatával
  • IP telefonokkal
  • Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
  • Okostelefonra telepített softphone klienssel

Cisco SPA VoIP telefon sorozat

Árak

Bekapcsolási díj
12 vagy 24 havi hűségidővel 0 Ft
Hűségidő nélkül 45.000 Ft
IVR beállítás 15.000 Ft
Havi díj
Alapdíj 15.000 Ft / hó
Alapdíj – Akciós 6.500 Ft / hó
Mellékenkénti díj (1-19 mellék) 800 Ft / hó
Mellékenkénti díj (20-49 mellék) – Akciós 650 Ft / hó
Mellékenkénti díj (50 mellék felett) – Akciós 500 Ft / hó
Forgalmi díj
Hálózaton belül 0 Ft / perc
Belföldi vezetékes 4,9 Ft / perc
Belföldi mobil 24,9 Ft / perc

Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák.

A KKV szektornak kidolgozott kedvezményes Ip-átállási ajánlatunkért látogasson el IP-átállás oldalunkra.

Extrák

Ajánlatkérés

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Csengeri Dóra ügyfélkapcsolati munkatársunk standard szolgáltatások, TelefonálóFaxolószámhordozáskülönleges hívószámok igénylése esetén, Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink   komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várja jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Ügyfeleink