Távmunka-támogatás: miben segíthetünk?

Az elmúlt hetek blogbejegyzéseiben már sokat foglalkoztunk a távmunka kérdésével. Megmutattuk, milyen komoly előnyökkel járhat céged számára és milyen sokoldalú lehet a felhasználása. Most, hogy ugrásszerűen megnőtt az igény az ilyen megoldások iránt, érdemesnek gondoltuk még egyszer összeszedni, milyen kihívásokkal járhat a távmunka megszervezése és szolgáltatásaink hogyan lehetnek segítségedre.

A hatékony munkahelyi kollaboráció ma már egyáltalán nem feltétlenül igényli, hogy munkatársaid fizikailag is egy térben tartózkodjanak. Olyan kihívások, mint a hatékony és átlátható kommunikáció biztosítása, a munkatársak elérhetőségének állandó jelzése és az egységes csapatszellem fenntartása ma már mind kezelhetőek különböző távmunka-támogatási platformok segítségével. Persze a legjobban akkor jársz, ha olyan szolgáltatást választasz, ami minden problémára megoldást kínál.

Természetesen távmunka esetén a kollégáidnak nem csak egymással, hanem az ügyfelekkel is fent kell tudniuk tartani a kapcsolatot és az ügyfélszolgálat fenntartása is elengedhetetlen. Fontos, hogy rendszered tudjon alkalmazkodni a rugalmasabb, gyakran naponta változó ügyfélszolgálati rendhez, illetve kollégáid ugyanolyan könnyedén hozzáférhessenek a hasznos és gyors válaszadáshoz szükséges információkhoz, mintha az irodából dolgoznának.

Szerencsére az általunk kínált szolgáltatások képesek az összes felsorolt kihívásra választ találni. Egyrészről VIPeX rendszerünk segítségével könnyedén kezelhetőek a rugalmasan változó munkaidők, időfüggő átirányítás szolgáltatásunk biztosítja, hogy az ügyfélszolgálat bármilyen munkarend mellett zökkenőmentesen működhessen.

Emellett Bria Enterprise softphone szolgáltatásunk és a kapcsolódó kollaborációs platform lehetővé teszi a hatékony együttműködés fenntartását. A rendszer egyetlen online platformon keresztül széles körű kommunikációs lehetőségeket biztosít, az egyszeri chates privát beszélgetéstől kezdve az akár 200 főig terjedő videokonferenciákig. Céges kommunikációd így egyszerűen átlátható és könnyedén visszakereshető maradhat, miközben munkatársaid sem veszítik el teljesen az irodai összetartozás érzését.

Ráadásul a szolgáltatás nagy előnye, hogy a platform működtetéséhez akár egyetlen licenszelt profill elég. Munkatársak közötti kapcsolattartásnál elég, ha a hostként funkcionáló kolléga (praktikusan Te, mint cégvezető), míg ügyfelek  esetén az adott részleg (mondjuk a sales-es vagy az ügyfélszolgálati csapat) rendelkezik egy előfizetéssel. Minden más felhasználó vagy ügyfél számára mindössze egy böngészőre van szükség a működéshez. Céges kommunikációd így gyors és alacsony költségű bevezetés mellett havi szinten pár ezer forintból fenntartható marad.

Reméljük, hogy távmunka-támogató szolgáltatásaink segíthetik cégedet ebben a váratlan és sokszor nehéz helyzetben is. Ha esetleg további kérdéseid lennének, nyugodtan keresd sales-es csapatunkat a sales@opennet.hu e-mail címen, jövő héten pedig újabb blogposzttal jelentkezünk a témában.

András

0

Szólj hozzá