Vissza az irodába, vagy kilövés a felhőbe?

Ahogy lassan túltesszük magunkat a jelenlegi helyzeten, a korlátozások enyhítése mellett egyre több cég tér vissza az irodai munkavégzéshez. A megszokott hétköznapok azonban nem fognak az egyik pillanatról a másikra helyreállni. Az elkövetkező hónapok sokkal inkább a változékony körülményekhez való alkalmazkodásról szólnak majd, amihez egy rugalmas, felhő alapú telefonközpont megléte fontosabb, mint valaha!  Eheti blogposztunkban megmutatom, miért.

Vissza az irodába, de csak fokozatosan:

Bár a korlátozások enyhítésével számos cég fog visszatérni az elmúlt hónapokban üresen álló irodaépületekbe, valószínűtlen, hogy a munkavégzés hirtelen újra a járvány előtti mederben folyna tovább. Már csak azért sem, mert a kényszerűségből távmunkában töltött hónapokban a cégvezetők és a munkatársak is megtapasztalhatták ennek a megoldásnak az előnyeit. De ha feltett cél is a teljes visszaállás az irodai munkára, a fokozatosságra akkor sem árt majd ügyelni.

A következő hónapokban praktikus megoldás lehet, ha céged nem az összes kollégát egyszerre berendelve, hanem az átmeneti időszakra kialakított munkarenddel tér vissza az irodába. Mondjuk minden másnap irodai munkával, vagy külön délelőtti és délutános műszakokkal. Ezáltal a kollégáknak is könnyebbé válik az alkalmazkodás és elkerülhető a teljes kihasználtsággal járó zsúfoltság is az irodatérben.

A felhő most még inkább kiemelt szerepet kap

Ahhoz azonban, hogy ilyen átmeneti körülményekhez alkalmazkodni tudj, egy telepített céges telefonközpont nem elég, rugalmasabb, felhő alapú megoldásokra van szükséged. VIPeX felhő alapú alközpontunk segítéségével kollégáid bárhonnan könnyedén hozzáférhetnek a céges rendszerhez, így akár saját eszközről, akár az irodából elvégezhetik munkájukat.

Rendszerünk ütemezett átirányítás funkciójának hála call centered is simán tud alkalmazkodni a folyamatosan változó körülményekhez. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy kollégáid akár mobiljukról is fogadhassák a hívásokat, így bármilyen rugalmasan kezeld ügyfélszolgálatod munkaidejét: a legbonyolultabb munkaidőkre, személyes igényekre is beállíthatsz olyan híváslogikát, mellyel garantálod, hogy minél kevesebb hívás vesszen el. Mindezt ráadásul akár naponta változó bontásban beállíthatod, így számodra tényleg nem létezik majd váratlan helyzet!

Bár az irodától távol töltött munkaórák száma csökkeni fog, ugyanúgy nagy szükséged lehet Bria Enterprise softphone szolgáltatásunk és a hozzá kapcsolódó kollaborációs platform távmunka-támogató megoldásaira is. Ennek segítségével kollégáid számos különböző módon kommunikálhatnak akkor is, ha még nem tartózkodnak folyamatosan egy térben. Például minek zsúfolódnátok össze egy tárgyalóba az értekezletekre, ha ezt ugyanolyan kényelmesen elintézhetitek a rendszer akár 200 főt is elbíró videókonfrenciáin? Mindehhez ráadásul egyetlen céges licenc is elég, vállalkozásod kommunikációja így havi szinten pár ezer forintból fenntartható marad.

Láthatod, hogy bár távmunka a következő időszakban visszaszorulhat majd, helyét nem a régi, hagyományos irodai munkavégzés, hanem sokkal inkább egy folyamatosan változó, alkalmazkodó beosztás veheti át. Ilyen körülmények között pedig elengedhetetlen, hogy készen állj kezelni a váratlan helyzeteket, így rugalmas, felhő alapú megoldásainkra minden eddiginél nagyobb szükséged lehet.

András

0

Szólj hozzá