Vissza az irodába, vagy kilövés a felhőbe?

Véget ér a nyár, és ismét egyre vészjóslóbbak az előrejelzések azzal kapcsolatban, hogy maradhat-e majd minden a megszokott kerékvásásban. Sok cégnél most  az irodai munkavégzés a természetes, mások már múlt évben is maradtak véglegesen a home office-nál. Akárhogy is nézzük, a jövő egyre inkább a változékony körülményekhez való alkalmazkodásról szól, amihez egy rugalmas, felhő alapú telefonközpont megléte fontosabb, mint valaha! Eheti blogposztunkban megmutatom, miért.

Vissza az irodába? Örökre otthon?

Az elmúlt két járványidőszakban üresen álló irodaépületekbe visszatért az élet, de már elképzelhetetlen, hogy a munkavégzés újra a járvány előtti mederben folyna tovább. Sőt mivel már van két “szezonnyi”  tapasztalatunk, biztosan állíthatjuk, hogy többen tartósan maradnak távmunkában. A kényszerűségből távmunkában töltött időszakokban a cégvezetők és a munkatársak is megtapasztalhatták ennek a megoldásnak az előnyeit. De ott, ahol teljes a visszaállás az irodai munkára, a fokozatosság és a változatosság ott is jelen van.

Egyre elterjedtebb praktikus megoldás,  hogy a cég nem az összes kollégát egyszerre berendelve, hanem hibrid munkarenddel dolgozik. Heti egy-két nap “home-office” már szinte mindenhol elfogadott és elvárás is a munkavállalóktól, ahol ez egyáltalán elképzelhető.

A felhő alapú szolgáltatások most még inkább kiemelt szerepet kapnak

Ahhoz azonban, hogy a rugalmas munkavégzési körülményekhez alkalmazkodni tudj, egy telepített céges telefonközpont nem elég, felhő alapú megoldásokra van szükséged. VIPeX felhő alapú alközpontunk segítéségével kollégáid bárhonnan könnyedén hozzáférhetnek a céges rendszerhez, így akár saját eszközről, akár az irodából elvégezhetik munkájukat.

Rendszerünk ütemezett átirányítás funkciójának hála call centered is simán tud alkalmazkodni a folyamatosan változó körülményekhez. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy kollégáid akár mobiljukról is fogadhassák a hívásokat, így bármilyen rugalmasan kezeld ügyfélszolgálatod munkaidejét: a legbonyolultabb munkaidőkre, személyes igényekre is beállíthatsz olyan híváslogikát, mellyel garantálod, hogy minél kevesebb hívás vesszen el. Mindezt ráadásul akár naponta változó bontásban beállíthatod, így számodra tényleg nem létezik majd váratlan helyzet!

Bár az irodától távol töltött munkaórák száma csökkenni fog, ugyanúgy nagy szükséged lehet Bria Enterprise softphone szolgáltatásunk és a hozzá kapcsolódó kollaborációs platform távmunka-támogató megoldásaira is. Ennek segítségével kollégáid számos különböző módon kommunikálhatnak akkor is, ha még nem tartózkodnak folyamatosan egy térben. Például minek zsúfolódnátok össze egy tárgyalóba az értekezletekre, ha ezt ugyanolyan kényelmesen elintézhetitek a rendszer akár 200 főt is elbíró videókonferenciáin? Mindehhez ráadásul egyetlen céges licenc is elég, vállalkozásod kommunikációja így havi szinten pár ezer forintból fenntartható marad.

Láthatod, hogy bár a távmunka a következő időszakokban átmenetileg visszaszorulhat, helyét immár biztosan nem a régi, hagyományos irodai munkavégzés, hanem sokkal inkább egy folyamatosan változó, alkalmazkodó beosztás veheti át. Ilyen körülmények között pedig elengedhetetlen, hogy készen állj kezelni a váratlan helyzeteket, így rugalmas, felhő alapú szolgáltatásainkra minden eddiginél nagyobb szükséged lehet.

András

0

Szólj hozzá