VIPeX működésben – több földrészen egyetlen felhő alapú IP alközponttal

Ha van egy technológiai startup céged számos kihívással kell nap mint nap megküzdened. Ezek közül az egyik, hogyan optimalizáld a cégen belüli telekommunikációt. Erre a lehető leghatékonyabb eszköz egy felhő alapú IP alközpont bevezetése. Hogyan fogj hozzá és miben segíthet ez neked? Erről állítottunk össze egy esettanulmányt, letölthető info grafikákkal.

A kezdők “szerencséje”

Tegyük fel, hogy van egy vállalkozásod ami 3D nyomtatással megvalósítható három kívánság teljesítő szoftvert fejleszt. Az embereknek számtalan kívánsága van, jó volt az üzleti terv is, hamar találtál pénzügyi befektetőt. Megérkezett a pénz Londonból, beindult az értékesítés és az eredmények biztatók. Voltál már egy nagy kiállításon és lenyűgözted az Uralon túli befektetőket, így megalapítottad asztanai irodádat és érdeklődnek az USA-ból is. Hamarosan vállalatóriás leszel Igen ám, de most egy kis fejlesztő csapattal, egyetlen értékesítővel és néhány – a londoni befektető javaslatára ügyeletben alkalmazott – indiai ügyféltámogatóval dolgozol együtt. Tízen a világhír felé, öt földrészen. Hogyan optimalizálható ez – legalább telekommunikációs szempontból, hogy midig elérhetők legyetek? Ebben segíthet egy felhő alapú IP alközpont és a kapcsolódó eszköztár.

5 földrészre optimalizálva

A lényeg, hogy végy egy telefonközpontot és helyezd a felhőbe:) Pontosabban még véletlenül se vegyél semmit, csak keress egy jó szolgáltatót (pl. az Opennetworks Kft-t), ahol – ha megismerték az igényeidet – segítenek Neked a legjobb megoldás kiválasztásában, amire havidíjas formában fizethetsz elő (SaaS – azaz szoftver: jelen esetben alközpont, mint szolgáltatás).

Ahhoz, hogy a fent vázolt startup káoszon el tudj uralkodni, a következőkre lesz szükséged:

A működést az alábbi ábrán szemléltetjük:

VIPeX, IP alközpont szolgáltatás

Kézzelfogható előnyök: csökkenő költségek, növekvő elérés

Egy jól felépített felhő alapú telefonközponttal munkatársaid elérhetőek lesznek bárhol dolgoznak, bármilyen eszközzel (IP telefonkészülék, tablet, mobil telefon, PC). A mellékek közötti (belső) hívások ingyenesek akkor is, ha a mellékek más-más telephelyeken vagy országokban vannak. A helyi irodák helyi tarifával hívható nemzetközi hívószámokat kaphatnak. A hívócsoportok kialakítása és a jól beállított IVR növeli az elérhetőséget.

Az ügyfelek akkor is elérik Annát az IVR-ból pl. egyetlen gombnyomással, ha ő éppen egy amerikai konferencián van, sőt – mivel Anna magával vitte mellékét a mobilján lévő softphone-on – így megfelelő WiFI lefedettség esetén Neked ez egy fillérrel sem fog többe kerülni, mintha Anna a szomszéd szobában ülne.

A befektető, akár napi több órában is oszthatja Neked a jó tanácsokat (…milyen öröm…..), de legalább egy filléredbe sem kerül, mert mellék-mellék hívással érhet el Téged.

A supportos kollégák akár két földrézen dolgozva is gyorsan, egy gombnyomással elérhetők az ügyfelek számára, valaki mindig felveszi a telefont a hívócsoportból, és ez sem kerül Neked többe, mintha helyi teammel dolgoznál.

A kazah irodát – belső hívással – ingyen hívhatod, a kazah ügyfelek viszont helyi tarifával hívható közvetlen számon érhetik el.

Hogy könnyen megjegyezhesd az előnyöket, készítettünk egy másik info grafikát is:

VIPeX, felhő alapú telefonközpont előnyei

….és ez igaz akkor is, ha nem 5 földrészen, hanem Budapesten, Miskolcon, otthonról, folyamatos mozgásban, több telephelyen vagy több külsőssel dolgozol. A VIPeX minden kis- (és nagy) vállalkozás számára optimális megoldás!

Nos, nem ugyanolyan jó megoldás ez, mint a Te 3D nyomtatással összekötött három kívánság teljesítőd? Ha úgy gondolod, ilyen csak a mesében van, vagy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, hívj fel minket és kívánj hármat!

Zsolt

 

 

0

Szólj hozzá