Megoldások

telekommunikációs megoldások

Az Opennetworks-nél nem hiszünk abban, hogy jók a sablonos telekommunikációs megoldások. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják. Integrációs megoldásaink a legújabb informatikai trendeken, szektorális megoldásaink pedig az iparági igényeken alapulnak. Egyedi igényeket projektek és kiemelt ügyféltámogatás keretében szolgálunk ki.

IP alközpont egyedi megoldásokkal

Szektorális megoldások

Az egyedi ügyféligények kiszolgálása során tapasztalatokat gyűjtünk, majd ennek alapján dolgozzuk ki az egyes szektorok speciális igényeit kiszolgáló megoldásainkat. Testre szabott csomagokat kínálunk többek között a vendéglátó-, és szállodaszektornak, az idegenforgalmi szektornak, az egészségügynek, a kereskedelmi cégeknek. Vannak működő ipari projektjeink. Kiemelten kezeljük a bank- és biztosítási szektort, de vannak közszolgáltatási referenciáink is. Külön figyelmet fordítunk a KKV szektorra.

CRM - virtuális alközpont

Egyedi megoldások

Azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő telekommunikációs megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt. Tudjuk, hogy a dobozos szolgáltatás nem lehet mindenki számára 100 %-os megoldás. Ezért vállaljuk a megoldások ügyféligényeknek megfelelő testreszabását, sőt akár egyedi fejlesztések megvalósítását is. Ilyenkor a teljes projekt megvalósítását vállaljuk a tervezéstől a bevezetésig.

7/24 rendelkezésre állás

Kiemelt ügyféltámogatás

Rendszertámogatás és hosztolt üzemeltetés kényelmét és biztonságát minden ügyfelünk egyformán élvezheti. Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Ugyanakkor nagyobb partnereink kiemelt igényeit egyedi üzemeltetési megoldásokkal, 7/24  support megoldásokkal is támogatjuk.

Ajánlatkérés:

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Jelenlegi VIPeX akciónkról bővebben is tájékozódhat.

Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink  komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várják jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

Bármilyen egyedi igénye van, felkészült kollégáink telefonos, sőt szükség esetén személyes műszaki konzultáció során pontosítják az igényeket, hogy a legmegfelelőbb megoldást dolgozhassuk ki Önnek.

vállalati telekommunikáció ászf

Legújabb blogbejegyzések a témában

Virtuális alközpont praktikák hosszú hétvégékre

Vállalatunk, vállalkozásunk hatékony működésének megszervezése fontos feladat. Ha csak az ügyfélkiszolgálást nézzük és kizárólag a telefonos forgalmat, akkor is számos tényezőt kell figyelembe vennünk: minden betelefonáló elérjen minket, lehetőleg ne legyen elveszett hívás vagy foglalt jelzés, mindenki azzal a területtel beszélhessen, aki a leghatékonyabban ki tudja szolgálni, egyszerűen eljuthasson a betelefonáló a legmegfelelőbb személyhez, akkor is, ha nem tudja a közvetlen elérhetőségét, legyen stratégiánk a munkaidőn kí...

Tovább

Hogyan működik? – CRM rendszerek és virtuális alközpont összekapcsolása API-val

Mivel egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással, így ezen a héten részletesebben írunk ennek üzleti előnyeiről és technikai megvalósítási lehetőségeiről....

Tovább

Mesterséges Intelligencia a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban

Néhány most is elérhető megoldást bemutató blogcikk után ezen a héten ismét egy kicsit a kristálygömböt kutatjuk és azt vizsgáljuk, hogyan jelenhet majd meg a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban, akár Magyarországon is....

Tovább