Kisült-e már? Boldog ügyfelek, nyugodt ünnepek

Ha ügyfélközpontban vagy call centerben dolgozol, nyilván neked is egyértelmű, milyen macerákkal járhat egy ünnepi időszak. A mai posztban egy “vészlistával” segítünk, hogy legalább az alapvető teendőket áttekintsd.

  1.  Ha még nincs, állítsd be az ünnepi nyitva tartást a call centerben is. Ehhez szükség lehet új IVR ág kialakítására, vagy akár teljesen új híváslogika élesítésére.
  2. Várakozó zene – épp ideje ünnepire cserélned, ha még nem tetted meg. A vásárlók többsége hiába mondja, hogy elege van a bevásárlóközpontok ünnepi slágereiből, igenis nagyon örül egy ilyen kis figyelmességnek!
  3. Vedd számba: ki dolgozik és ki van szabadságon a kollégáid közül. Szükség lehet időszakos vagy az egész karácsonyi időszakra vonatkozó átirányításokra.
  4. Ügyeletet kell ellátnod ügyeletesekkel? Ebben segít az ütemezett átirányítás.
  5. Terhelt időszakban különösen fontos hogy az elmulasztott hívásokat lekövesd. Ezekről e-mailes értesítést kaphatnak kollégáid, ha ezt beállítod a rendszerben.
  6. Fontos lehet, hogy az ügyfélnek adj lehetőséget arra, hogy visszahívást kérjen. Ez az IVR-ban szintén beállítható. 
  7. Gondolj a kollégákra. Rendszeresen elemezd vagy elemeztesd a terheltségi adatokat, hogy át tud szervezni a munkát, ha tarthatatlanná válik a helyzet.

+1 légy ilyenkor megértő és türelmes, sok kollégád már éppúgy az év végét várja, mint te: egy apró szelet csoki, egy különleges doboz kávé a pihenőszobában sokat jelenthet!

Kitartást a nehéz napokhoz, mindjárt jön a megérdemelt pihenő!
Anita
0

Szólj hozzá