Telekommunikáció – ellenőrző lista a GDPR megfeleléshez

Agyadra megy már a GDPR? Ezen nem csodálkozunk…. Alig néhány nap van még a hatályba lépésig és így arra, hogy céged megfeleljen a rendelet követelményeinek. Sokat cikkeztünk már a GDPR hangrögzítéssel szemben támasztott követelményeiről. Most azt gondoltuk, hogy összeszedünk egy pontos ellenőrző listát arról, hogy mit kell figyelembe venned és milyen lehetőségeid vannak a céges telekommunikáció kapcsán.

Tovább→

0

GDPR és IVR

Ahogy közeledik a „bűvös” május 25-i időpont, úgy fokozódik a hangulat az új Európai Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alkalmazásával kapcsolatban. Mint erről már többször írtunk itt, a cégek jelentős részének jelentősen át kell alakítani folyamataikat és eljárásaikat a megfelelőség érdekében. Most egy első látásra meglepő terület – az IVR – kapcsán foglaljuk össze azokat a kérdéseket, melyeket a GDPR érinthet.

Tovább→

0

ÁSZF változás 2018. május 27-től

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink az új Általános Adatvédelmi Rendelet bevezetése miatt 2018. május 27-től módosulnak.

Felhívjuk Tisztelt Előfizetőink figyelmét, hogy jelen ÁSZF módosítás az Előfizetők számára semmilyen hátrányos rendelkezést nem tartalmaz, az ÁSZF 1. sz. mellékletét – tehát az aktuális Díjszabást – semmilyen vonatkozásban nem érinti.

Az új Általános Szerződési Feltételek az alábbiakban megtekinthetők:

Általános Szerződési Feltételek helyhez kötött és nomadikus beszédcélú szolgáltatások, valamint internetszolgáltatás igénybevételére

hatályos: 2018. május 27-től

Általános Szerződési Feltételek – Egységes kivonat

Általános Szerződési Feltételek
1. melléklet – Díjszabás
2. melléklet – Felügyeleti szervek
3. melléklet – Adatkezelési tájékoztató
4. melléklet – Internet szolgáltatás műszaki feltételek
5. melléklet – Akciós díjszabás

Közlemény a 2018. május 27-től hatályos ÁSZF-hez

0

Virtuális alközpont praktikák hosszú hétvégékre

Vállalatunk, vállalkozásunk hatékony működésének megszervezése fontos feladat. Ha csak az ügyfélkiszolgálást nézzük és kizárólag a telefonos forgalmat, akkor is számos tényezőt kell figyelembe vennünk: minden betelefonáló elérjen minket, lehetőleg ne legyen elveszett hívás vagy foglalt jelzés, mindenki azzal a területtel beszélhessen, aki a leghatékonyabban ki tudja szolgálni, egyszerűen eljuthasson a betelefonáló a legmegfelelőbb személyhez, akkor is, ha nem tudja a közvetlen elérhetőségét, legyen stratégiánk a munkaidőn kívül vagy ünnepnapon/hétvégén érkező hívások kezelésére és még hosszan részletezhetnénk.

Tovább→

0

GDPR a call centerekben

A cégek jelentős részének jelentősen át kellett alakítani folyamataikat és eljárásaikat a GDPR  megfelelőség érdekében. Most azt foglaljuk össze, hogy milyen speciális területekre kell egészen biztosan figyelni annak, aki telefonos ügyfélszolgálatot illetve call centert üzemeltet.

Tovább→

0

Hogyan működik? – CRM rendszerek és virtuális alközpont összekapcsolása API-val

Mivel egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a VIPeX felhő alapú alközponttal megoldással, így ezen a héten részletesebben írunk ennek az alközponti funkciónak az előnyeiről és technikai megvalósítási lehetőségeiről.

Tovább→

0

Mesterséges Intelligencia a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban

Néhány most is elérhető megoldást bemutató blogcikk után ezen a héten ismét egy kicsit a kristálygömböt kutatjuk és azt vizsgáljuk, hogyan jelenhet majd meg a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban, akár Magyarországon is.

Tovább→

0

Softphone használat vállalati környezetben

Egyre többször vetődik fel a kérdés, hogy mi az ideális választás, ha valaki nem szeretne „klasszikus asztali” telefonkészüléket vállalati VoIP szolgáltatásához. Erre indok lehet, hogy sokat van irodán kívül, de pl. felmerülhet az igény ügyfélszolgálati munkavégzés, távmunka, ügyeleti rendszer, vagy akár irodán belüli nagy mozgásigény esetén is.

Tovább→

0
18/23 «...101617181920...»