Egy hatékony IVR-rendszer virtuális telefonközpontodban sokkal egyszerűbbé teheti az életet ügyfélszolgálatod számára, miközben ügyfeleid is gyorsan juthatnak fontos és releváns információkhoz.
JúL
2021
Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboar egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid jogosultsági szintjüktől függően, különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a bejövő illetve kimenő hívások költségeire, darabszámára, eloszlására és időtartamára vonatkozó adatokat.
Mai blogposztunkban a VIPeX rendszerünk hívásforgalom kezelésének alapjairól: a mellékek, beszédcsatornák és telefonszámok összefüggéseiről szeretnék írni Nektek. Ez azért nagyon fontos terület, mert az optimális választás itt nem csak a jó, és a vállalati céljaidnak leginkább megfelelő működést biztosítja, hanem jelentősen csökkentheti a telekommunikációs költségeidet is.
A világjárvány miatt reálisan pesszimista gazdasági várakozások idején egy szektor volt, aminek töretlenül felfelé ívelő pályát jósoltak a gazdasági guruk: az informatika és telekommunikáció, ezen belül is a távmunka támogató-, és a felhő alapú szolgáltatások. Az NMHH néhány hete megjelent éves B2B piactanulmánya alapján viszont látható, hogy hazánkban a felhők felett sem mindig kék az ég.
A távmunka berobbant, elterjedt és tartósan velünk marad, de KKV cég vezetőjeként se aggódj emiatt: A kisvállalkozások 56%-a szerint a távmunka komoly fejlődési lehetőséget biztosít a cégeknek minden téren. Nem kivétel az ügyfélszolgálat területe sem, egy távmunkásokból álló call center létrehozása rengeteg előnnyel járhat. A feladat persze nem egyszerű, így mutatunk 6 tippet, amivel könnyebben megvalósíthatod:
Az ügyfelek gyors kiszolgálása, a rendelkezésre állás továbbra is a sikeres üzleti működés fontos része, a saját call center rendszerrel rendelkező nagy cégeknél éppúgy, mint a KKV szektorban, ahol a telefonos kapcsolattartást sokszor más tevékenységet is ellátó kollégák végzik. Korábbi blogposztunkban már írtunk Nektek az ezen a téren nyújtott szolgáltatásainkról, most ezt foglaljuk össze újra, kiegészítve új megoldásaink bemutatásával.
Az Opennetworks Kft. 2018 év előtt kötött viszontértékesítői szerződéseihez kapcsolódó promóciós kódok lejártak, ezért 2021. május 31-el visszavonásra kerülnek.
Egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással. VIPeX szolgáltatásunk keretében számos API-t biztosítunk, melyek hatékony és rendszerfüggetlen megoldást nyújtanak az összekötés megvalósítására. Heti blogposztunkban ezeket szedtük össze Nektek és két új, kapcsolódó funkciót is bemutatunk.