Virtuális alközpont praktikák hosszú hétvégékre

Vállalatunk, vállalkozásunk hatékony működésének megszervezése fontos feladat. Ha csak az ügyfélkiszolgálást nézzük és kizárólag a telefonos forgalmat, akkor is számos tényezőt kell figyelembe vennünk: minden betelefonáló elérjen minket, lehetőleg ne legyen elveszett hívás vagy foglalt jelzés, mindenki azzal a területtel beszélhessen, aki a leghatékonyabban ki tudja szolgálni, egyszerűen eljuthasson a betelefonáló a legmegfelelőbb személyhez, akkor is, ha nem tudja a közvetlen elérhetőségét, legyen stratégiánk a munkaidőn kívül vagy ünnepnapon/hétvégén érkező hívások kezelésére és még hosszan részletezhetnénk.

Tovább→

0

GDPR a call centerekben

A cégek jelentős részének jelentősen át kellett alakítani folyamataikat és eljárásaikat a GDPR  megfelelőség érdekében. Most azt foglaljuk össze, hogy milyen speciális területekre kell egészen biztosan figyelni annak, aki telefonos ügyfélszolgálatot illetve call centert üzemeltet.

Tovább→

0

Hogyan működik? – CRM rendszerek és virtuális alközpont összekapcsolása API-val

Mivel egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a VIPeX felhő alapú alközponttal megoldással, így ezen a héten részletesebben írunk ennek az alközponti funkciónak az előnyeiről és technikai megvalósítási lehetőségeiről.

Tovább→

0

Mesterséges Intelligencia a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban

Néhány most is elérhető megoldást bemutató blogcikk után ezen a héten ismét egy kicsit a kristálygömböt kutatjuk és azt vizsgáljuk, hogyan jelenhet majd meg a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövő telekommunikációs megoldásaiban, akár Magyarországon is.

Tovább→

0

Softphone használat vállalati környezetben

Egyre többször vetődik fel a kérdés, hogy mi az ideális választás, ha valaki nem szeretne „klasszikus asztali” telefonkészüléket vállalati VoIP szolgáltatásához. Erre indok lehet, hogy sokat van irodán kívül, de pl. felmerülhet az igény ügyfélszolgálati munkavégzés, távmunka, ügyeleti rendszer, vagy akár irodán belüli nagy mozgásigény esetén is.

Tovább→

0

A nagy GDPR-para és a hangrögzítés

A GDPR „bűvös szó” elhangzása valószínűleg egyre több hazai vállalkozás vezetője számára ugyanazokat az érzéseket kelti, mint amikor kiskorában mérges nagyanyja a Mumust emlegette. Egészen a közelmúltig a hazai kisvállalkozások vezetői abban az ártatlan és megnyugtatónak látszó hitben éltek, hogy az új európai adatvédelmi rendelet a hazai KKV szektornak csak igen kis szeletét érinti.

Tovább→

0

Opennetworks szívecskékkel

A héten céges fotózás volt, a fotókkal elsősorban a blogon és a Facebook oldalakon találkozhattok majd. Kis cégként fontosnak tartjuk, hogy személyesen is ismerjetek minket, így készítettünk a fotózás kapcsán egy privát kérdéslistát is, ezekből szemezgetünk most a héten. Ezen a héten a lányok mutatkoznak be, a fiúkra néhány héten belül visszatérünk.  Tovább→

0

Okos eszközök és adatvédelem

IoT és GDPR

Az elmúlt napokat – a GDPR (új európai adatvédelmi szabályozás) felkészülés jegyében – egy tanfolyamon töltöttem. Mivel szembesültem azzal, hogy az új rendelet milyen kihívásokat állít a vállalkozások elé, ha akár az olyan, már megkerülhetetlen technológiákat használnak, mint az e-mail, gondoltam, hogy körüljárom egy kicsit a következő három év meghatározó technológiai tendenciáit adatvédelmi szempontból is.  Tovább→

0

Digitális átállás és felhő

Bár a cégek 90 százaléka stratégiai jelentőségűnek tartja a digitális transzformációt, mindössze 15 százalékuknál áll rendelkezésre a digitális átálláshoz szükséges tudás.

Ez derül ki a Müncheni Műszaki Egyetem és egy szoftvergyártó múlt évi közös felméréséből.

Márpedig a digitális átálláshoz és így a felhőbe történő kilépéshez is számos olyan képesség, illetve ismeret szükséges, melyet a közeljövő vállalati döntéshozóinak és informatikai szakembereinek el kell sajátítani.  Tovább→

0
21/26 «...101920212223...»